Газета «Консультант Кадровика», № 19 (151) 2017

  • 319
    • 24
    • 162
      • 43
      • 60
      • 4
      • 28
      • 19
    • 79
      • 11
      • 10
      • 35
      • 19
    • 34
      • 12
      • 11
      • 6
      • 5
    • 4
    • 3
    • 6
    • 7

Тематичний номер: Кадрове діловодство

Трудові правовідносини

Документи: основні види, форми, класифікація

Дізнайтеся, за якими формами складаються та як класифікуються документи підприємства, а також як правильно обробляти, оформлювати, групувати й зберігати документи, з якими на практиці доводиться мати справу всім працівникам відділу кадрів або інших аналогічних і суміжних структурних підрозділів підприємства.

Кадрове діловодство

Особові картки: як правильно їх заповнювати

Під час оформлення працівника на роботу на будь-яке підприємство у відділі кадрів оформлюється низка документів, у т. ч. й особова картка працівника, яка у стислому вигляді містить усі основні дані про співробітника, зокрема і відомості про його освіту, спеціальність, кваліфікацію, трудову діяльність, дані про військовий облік тощо. З’ясуйте, як правильно заповнюються особові картки, чим регулюється порядок їх ведення та чи однакові їхні форми для усіх працівників.

Особові справи: порядок оформлення та ведення

Майже усім кадровикам у процесі їхньої професійної діяльності доводиться працювати з особовими справами працівників. Тож довідайтеся, які саме документи мають бути в особовій справі, а також як їх правильно формувати і зберігати.

Книги та журнали обліку: особливості ведення

Діяльність будь-якого підприємства з моменту його створення супроводжується значною кількістю кадрових документів, які, звісно ж, потребують і певного обліку. Для цього стануть у нагоді різноманітні книги та журнали реєстрації й контролю, які значно прискорюють пошук того чи іншого документа (а, отже, і кадрову роботу в цілому), а також можуть бути корисними у спірних ситуаціях між роботодавцем і працівником (як додатковий доказ видання (чи своєчасності видання) певного документа). З’ясуйте, які ж саме книги та журнали реєстрації кадрових документів доцільно вести на підприємстві, а також ознайомтеся з особливостями ведення та зі зразками заповнення найпоширеніших з них, зокрема:

  • Книга обліку руху трудових книжок і вкладишів до них
  • Журнал обліку відпусток
  • Журнал обліку наказів з кадрових питань
  • Журнал ознайомлення працівників з локальними актами підприємства

Зберігання документів та передавання їх до архіву

У процесі своєї роботи кадровикам доводиться працювати з цілою купою різних документів, які слід належним чином зберігати, поки вони знаходяться у кадровій службі підприємства, і через деякий час після їх виконання здавати до архіву. Дізнайтеся, як саме слід зберігати документи, як підготувати їх для передавання до архіву та який період документи мають зберігатися у відділі кадрів, а який — в архіві.

Професійна класифікація

Відділи та працівники для організації загального і кадрового діловодства

Довідайтеся, які назви посад підійдуть для працівників підприємства, що займаються організацією загального та кадрового діловодства, а також як скласти основні документи, що регулюють діяльність відповідних структурних підрозділів та окремих співробітників на кшталт положення про структурні підрозділи та посадові (робочі) інструкції працівників.