№9 (9) 2011 / Кадрове діловодство

Особова справа працівника

  • 187
    • 11
    • 111
      • 30
      • 46
      • 1
      • 15
      • 14
    • 39
      • 1
      • 1
      • 19
      • 16
    • 9
      • 3
      • 4
      • 0
      • 2
    • 3
    • 3
    • 6
    • 5

Особова справа — це сукупність документів, які містять найповніші відомості про працівника і характеризують його біографічні, ділові, особисті якості та трудову діяльність. Оскільки ведення особових справ у недержавному секторі не регламентоване законодавством, роботодавці самостійно вирішують це питання, виходячи з практичної доцільності. Особові справи можуть заводитися на всіх працівників підприємства, але, як правило, вони ведуться на керівників, фахівців, матеріально відповідальних осіб ― рішення про те, в яких випадках заводити особові справи на працівників, приймає керівник підприємства. Правила ведення особових справ будуть регулюватися локальним нормативним актом, наприклад, інструкцією з кадрового діловодства.