Управління персоналом

  • 216
    • 15
    • 125
      • 35
      • 52
      • 1
      • 17
      • 14
    • 47
      • 1
      • 1
      • 24
      • 18
    • 11
      • 4
      • 5
      • 0
      • 2
    • 4
    • 3
    • 6
    • 5
Придбати номер

Замовити номер

Для замовлення номера вкажіть, будь ласка, наступну інформацію:

Наші співробітники обов’язково зв’яжуться з Вами протягом одного робочого дня і оформлять Ваше замовлення.

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

Керування продажами: чого вимагати від менеджерів із збуту

Стратегії підприємств, спрямовані на підвищення обсягу продажів, останнім часом зазнали значних змін — якщо раніше головним завданням «продажників» було завоювання нових клієнтів, то наразі основна увага приділяється підтримці лояльності клієнта та його «вірності» товарам чи послугам підприємства. Дізнайтеся, яким чином втілити таку стратегію на вашому підприємстві та, головне, як навчити персонал її дотримуватися.

Придбати номер

Замовити номер

Для замовлення номера вкажіть, будь ласка, наступну інформацію:

Наші співробітники обов’язково зв’яжуться з Вами протягом одного робочого дня і оформлять Ваше замовлення.

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

Збільшення продуктивності праці, підвищення професіоналізму й мотивації співробітників, зниження плинності штату ― це головні завдання керівництва будь-якого підприємства. Довідайтеся, від яких факторів залежить успішне управління персоналом, які завдання є обов’язковими для будь-якого керівника, а також які засоби стануть у нагоді для вчасного виявлення та виправлення помилок підлеглих, підвищення ефективності їх роботи й набуття ними досвіду для вирішеннях проблем і раціонального використання ресурсів у майбутньому.

Придбати номер

Замовити номер

Для замовлення номера вкажіть, будь ласка, наступну інформацію:

Наші співробітники обов’язково зв’яжуться з Вами протягом одного робочого дня і оформлять Ваше замовлення.

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

Управління кар’єрою працівників

Кожен працівник бажає знати перспективи розвитку своєї кар’єри та умови, за яких він зможе фактично досягнути кар’єрного зростання. З’ясуйте, яких принципів слід дотримуватися при управлінні кар’єрою працівників, що може бути мотивацією для кар’єрного зростання, як формувати резерв «на підвищення», складати індивідуальні плани розвитку працівників та проводити ротацію кадрів.

Придбати номер

Замовити номер

Для замовлення номера вкажіть, будь ласка, наступну інформацію:

Наші співробітники обов’язково зв’яжуться з Вами протягом одного робочого дня і оформлять Ваше замовлення.

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

Психологічні чинники управління

Кращим доказом професійної роботи керівника є бажання кожного підлеглого щодня приходити на роботу і сумлінно працювати. Дізнайтеся, як можна досягнути такого результату за допомогою стимулювання праці (тобто формування мотивів у професійній діяльності), а також з’ясуйте, які психологічні чинники впливають на цей процес.

Придбати номер

Замовити номер

Для замовлення номера вкажіть, будь ласка, наступну інформацію:

Наші співробітники обов’язково зв’яжуться з Вами протягом одного робочого дня і оформлять Ваше замовлення.

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

Кадровий аудит у системі управління якістю згідно зі стандартами серії ISO 9000

Довідайтеся, що таке система управління якістю відповідно до стандартів серії ISO 9000, які основні терміни в ній використовуються та як процес кадрового аудиту на підприємстві може бути пов’язаний з такою системою.

Сторінки

Підписатися на Управління персоналом