• 538
    • 51
    • 255
      • 74
      • 76
      • 13
      • 42
      • 42
    • 130
      • 19
      • 24
      • 41
      • 32
    • 63
      • 22
      • 10
      • 16
      • 15
    • 11
    • 4
    • 13
    • 11

У практиці багатьох підприємств, установ, організацій (далі — підприємство) час від часу з різних причин виникають простої у роботі — випадки, коли призупиняється робота чи то одного – декількох окремих працівників, чи то певного структурного підрозділу або ж й усього підприємства в цілому. Це може бути обумовлено будь-чим — приміром, невчасними поставками від контрагентів, аварією на виробництві, несправністю технологічного облад-нання, без усунення яких не може продовжитись процес виробництва, тощо.

Оскільки робота за сумісництвом згідно із законодавством характеризується цілим рядом особливостей трудових відносин, то й порядок оформлення відповідної кадрової документації, а також роботи з відповідними документами у цьому випадку також має певні особливості. Дізнайтеся, які саме, а також ознайомтеся зі зразками відповідних документів.

Іноді працівнику, який з певних причин працював у неробочий час, на практиці надається так званий відгул, що не завжди відповідає вимогам законодавства про працю. Та й «правомірні відгули» мають бути підкріплені відповідними документами, які є різними залежно від конкретних обставин. Ознайомтеся з особливостями надання «відгулів» у різноманітних випадках та порядком їх документального оформлення.

Кожне підприємство зацікавлено у підвищенні продуктивності праці, а для цього потрібен висококваліфікований персонал. Тому найважливішим чинником ефективної роботи підприємства є безперервна підготовка, перепідготовка та підвищення кваліфікації його працівників. Дізнайтеся, на який структурний підрозділ, залежно від специфіки підприємства, можна покласти відповідні функції та як забезпечити його продуктивну взаємодію з іншими підрозділами.

В Україні статус особи з інвалідністю мають понад 2 млн 800 тис. осіб, що становить більше 6% населення. Багато хто з них має бажання та можливість працювати, до того ж і держава піклується про їх право на працю, зобов’язуючи роботодавців створити певну кількість робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю. Ознайомтеся з особливостями трудових відносин із зазначеною категорію працівників, оскільки вони дещо відрізняються від загальних правил і досить суворо регулюються законодавством.

Продовжуючи тему застосування на практиці Національного класифікатора України ДК 003:2010 «Класифікатор професій» (далі — КП) у різних специфічних випадках, наразі розглянемо окремі ситуації із застосуванням КП, що пов’язані з працівниками, які виконують функції різноманітних «помічників» (незалежно від того, чи фігурує слово «помічник» безпосередньо у назві їхньої посади), а також відповімо на можливі запитання, що можуть виникнути у відповідних випадках.

У спілкуванні з людьми, у т. ч. і з керівництвом, варто використовувати певні психологічні методи, які допоможуть переконати їх прийняти певне рішення або зробити необхідні висновки. Дізнайтеся, як діяти, які фактори впливу та правила дипломатії варто враховувати, а також як підготуватися до розмови з керівником, коли його вкрай необхідно переконати прийняти ваші пропозиції.

*Закінчення. Початок у № 2 (182).

Дізнайтеся, як можна покласти на працівника додаткові обов’язки з військового обліку у добровільному порядку, кого саме можна призначити відповідальним за організацію ведення військового обліку, а також яким чином про таке призначення слід повідомити військкомат.

Згідно із законодавством, організація військового обліку призовників і військовозобов’язаних покладається на керівників підприємств. Але зрозуміло, що мало хто з них виконує такі обов’язки самостійно — як правило, керівники підприємств делегують їх своїм підлеглим, доручаючи певному структурному підрозділу або окремому працівнику вести військовий облік (і найчастіше ним стає відділ кадрів чи один з його працівників). Дізнайтеся, як призначити особу, відповідальну за організацію ведення військового обліку, а також у чому саме полягатиме її робота.

Прийняття на роботу є початком взаємин між роботодавцем і працівником, тому бажано одразу з’ясувати усі питання, що можуть виникнути у подальшому, продивитися необхідні документи майбутнього працівника, а йому, в свою чергу, надати для ознайомлення колективний договір та правила внутрішнього трудового розпорядку, а також належним чином зафіксувати умови трудового договору та внести відповідні записи до трудової книжки.

Сторінки

Підписатися на Потік головної сторінки