Відповідно до державних, міжгалузевих і галузевих нормативних актів про охорону праці працівник зобов’язаний піклуватися про особисту безпеку та здоров’я, а також про безпеку та здоров’я оточуючих людей у процесі виконання будь-яких робіт чи під час перебування на території будівельного майданчика, знати та виконувати вимоги нормативних актів про охорону праці, правила поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, користуватися засобами колективного та індивідуального захисту, проходити у встановленому порядку попередні та періодичні медичні огляди.

Правильне вирішення питань нормування та оплати праці відіграє важливу роль у збільшенні продуктивності праці працівників. Яка роль у цьому профспілки, та як саме взаємодіє в цих питаннях з нею кадрова служба — читайте в цьому матеріалі.

У зв’язку з продовженням карантину, онлайн заходи залишилися одним із небагатьох варіантів спілкування з нашою великою спільнотою кадровиків та бухгалтерів по всій країні. Тому цього року Видавничий дім «Професійні видання» пропонує вам спілкування в новому сучасному онлайн форматі.

Профспілковим органам доводиться брати участь у заохоченні працівників. Адже якщо працівник вважатиме, що когось заохотили несправедливо, то це може спричинити багато проблем і для кадрової служби.

 

Як ми дізналися із попередніх номерів, кадровій службі на підприємстві доводиться взаємодіяти із різними структурними підрозділами. Доводиться кадровій службі також взаємодіяти і з профспілкою, але кадровики не можуть брати на себе повноваження профспілки, хоча деякі з них, у разі їх обрання до складу профспілки, можуть виконувати додаткові обов’язки, поза межами трудових договорів.

 

За які порушення можуть притягатися до відповідальності працівники підприємств, установ, організацій (далі — підприємств) усіх форм власності? Якщо такі порушення стосуються трудового права, то покарання за них визначає Кодекс законів про працю України (далі — КЗпП).

Шановнi колеги!

Нашi консультанти пiдготували для вас надзвичайно корисну рiч — спецвипуск «КАРАНТИН. Готовi рiшення для кадровика i бухгалтера», в якому розглянуто ВСI можливi варіанти оформлення роботодавцем трудових відносин з працівниками на період карантину та зiбрано ВСI необхiднi шаблони документiв. Тобто все необхiдне — в одному мiсцi.

Спецпипуск на нашому сайті у вiльному доступi за цим посиланням: https://profpressa.com/vydannya/consultant-kadrovyka/2020-3-a

Вересень є традиційним місяцем для настановних навчань у вищих навчальних закладах, тому незабаром на кадровиків очікує початок хвилі заяв з проханнями про надання «навчальних» відпусток. Згадаємо, які ще документи слід вимагати від працівників, які принесуть свої заяви на додаткові відпустки у зв’язку з навчанням, та як ці відпустки документально оформити.

Різну роботу для підприємств, установ, організацій (далі — організації) виконують переважно працівники, тобто фізичні особи, які працюють в організації за трудовим договором або громадяни чи фізичні особи – підприємці, які можуть виконувати певну роботу для організацій за договорами цивільно-правового характеру. Крім того, для окремих організацій певну роботу на безоплатній основі можуть також виконувати і так звані волонтери, правову основу діяльності яких, а також особливості оформлення відносин з ними, ми і розглянемо у цій статті.

Питання виконання батьками обов’язків щодо утримання своїх дітей ніколи не втрачає актуальності, а статистика свідчить, що заборгованість із виплати аліментів зростає щороку. Декілька років тому було прийняті законодавчі нововведення у цій сфері. Тож дізнайтеся, як бути, якщо на вашому підприємстві працює людина, яка має сплачувати аліменти на дитину, який порядок стягнення аліментів з працівника та їх розмір, а також як правильно оформити такі стягнення.

Сторінки

Підписатися на Потік головної сторінки