№8 (188) 2019 / Управління персоналом

Конфлікти на роботі: причини виникнення та способи вирішення

  • 494
    • 41
    • 240
      • 67
      • 73
      • 12
      • 42
      • 41
    • 121
      • 19
      • 22
      • 41
      • 29
    • 56
      • 22
      • 9
      • 12
      • 13
    • 9
    • 4
    • 13
    • 10

Кожному з нас в різних життєвих ситуаціях доводилося брати участь в конфлікті: в ролі ініціатора, його опонента чи спостерігача. Сьогодні багато керівників або прагнуть «придушувати» конфлікти, або не хочуть втручатися в них. Обидві позиції помилкові, бо вони призводять до значних витрат в діяльності підприємства. Перша позиція може перешкоджати розвитку потрібних, корисних для підприємства конфліктів (так-так, існують й такі), а друга — дає можливість вільно розвиватися тим конфліктам, які завдають шкоди підприємству в цілому і кожному з його працівників зокрема.