№8 (188) 2019 / Управління персоналом

Конфлікти на роботі: причини виникнення та способи вирішення

  • 524
    • 50
    • 250
      • 72
      • 75
      • 13
      • 42
      • 42
    • 125
      • 19
      • 24
      • 41
      • 30
    • 62
      • 22
      • 10
      • 16
      • 14
    • 10
    • 4
    • 13
    • 10

Кожному з нас в різних життєвих ситуаціях доводилося брати участь в конфлікті: в ролі ініціатора, його опонента чи спостерігача. Сьогодні багато керівників або прагнуть «придушувати» конфлікти, або не хочуть втручатися в них. Обидві позиції помилкові, бо вони призводять до значних витрат в діяльності підприємства. Перша позиція може перешкоджати розвитку потрібних, корисних для підприємства конфліктів (так-так, існують й такі), а друга — дає можливість вільно розвиватися тим конфліктам, які завдають шкоди підприємству в цілому і кожному з його працівників зокрема.