№24 (108) 2015 / Оплата праці

Робочі ситуації: підбиваємо підсумки та складаємо плани

  • 306
    • 40
    • 162
      • 43
      • 58
      • 2
      • 29
      • 25
    • 62
      • 1
      • 4
      • 31
      • 16
    • 10
      • 5
      • 3
      • 1
      • 1
    • 8
    • 4
    • 12
    • 8

У кінці року прийнято складати плани на наступний рік. Бухгалтери також мають «закрити рік» — провести річну інвентаризацію активів і зобов’язань, підбити підсумки на рахунках бухгалтерського обліку та відзвітувати перед держорганами. Але під час цих процедур бухгалтерам може знадобиться деяка допомога кадровиків, а тому завчасно ознайомимося з питаннями, які наприкінці року є актуальними і для бухгалтерів, і для кадровиків.