Управління персоналом

  • 264
    • 34
    • 150
      • 48
      • 49
      • 1
      • 25
      • 23
    • 51
      • 1
      • 2
      • 26
      • 15
    • 8
      • 4
      • 3
      • 0
      • 1
    • 4
    • 3
    • 7
    • 7
Придбати номер

Замовити номер

Для замовлення номера вкажіть, будь ласка, наступну інформацію:

Наші співробітники обов’язково зв’яжуться з Вами протягом одного робочого дня і оформлять Ваше замовлення.

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

Демотивація персоналу: причини, шкідливі звички, методи усунення

Досить часто роботодавці, прикладаючи максимум зусиль для мотивації персоналу, не помічають чинників, які дають зворотний ефект, негативно впливаючи на трудову діяльність співробітників. Довідайтеся, які ж саме фактори призводять до виникнення демотивації персоналу, як їх розпізнати на початковій стадії та, головне, що робити, якщо ви помітили ознаки демотивації у своїх працівників.

Придбати номер

Замовити номер

Для замовлення номера вкажіть, будь ласка, наступну інформацію:

Наші співробітники обов’язково зв’яжуться з Вами протягом одного робочого дня і оформлять Ваше замовлення.

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

Питання про те, що робити з працівником, який заважає працювати іншим й внаслідок цього приносить набагато більше шкоди підприємству, ніж користі, хвилює багатьох роботодавців та керівників різних рівнів. Кожне підприємство вирішує такі проблеми по-різному — хтось пропонує звільнитися за угодою сторін з виплатою непоганої компенсації, хтось приймає рішення про скорочення відповідної посади, а хтось створює умови, коли «незручний» працівник сам виявляє бажання звільнитися. Тож з’ясуйте, яких саме працівників варто позбутися якомога скоріше та чому.

Придбати номер

Замовити номер

Для замовлення номера вкажіть, будь ласка, наступну інформацію:

Наші співробітники обов’язково зв’яжуться з Вами протягом одного робочого дня і оформлять Ваше замовлення.

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

Як налагодити відносини з безпосереднім керівником

Сьогодні конфлікти з керівництвом ― одна з найпоширеніших причин робочих стресів, скандалів і «гучних» звільнень. Довідайтеся, як їх уникнути, й правильно збудувати відносини з безпосереднім керівником ― адже окрім того, що вони можуть стати підтримкою вашому просуванню кар’єрними сходами, нормальне спілкування з начальником дозволить просто працювати, не витрачаючи свій час та сили на обмірковування безглуздих ситуацій.

Придбати номер

Замовити номер

Для замовлення номера вкажіть, будь ласка, наступну інформацію:

Наші співробітники обов’язково зв’яжуться з Вами протягом одного робочого дня і оформлять Ваше замовлення.

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

Взаємодія персоналу на підприємстві

Ефективна взаємодія працівників є обов’язковим фактором в управлінні підприємством, без якого неможливий його успіх у довгостроковій перспективі. Під організацією такої взаємодії персоналу можна розуміти безліч різних моментів: від формування певних бізнес-процесів до питань ефективної комунікації. Дізнайтеся, які існують найпоширеніші причини порушення взаємодії між працівниками та що допоможе її налагодити у структурних підрозділах і на підприємстві в цілому.

Придбати номер

Замовити номер

Для замовлення номера вкажіть, будь ласка, наступну інформацію:

Наші співробітники обов’язково зв’яжуться з Вами протягом одного робочого дня і оформлять Ваше замовлення.

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

Типові помилки на співбесідах

Довідайтеся, яких типових помилок найчастіше припускаються кадровики під час підбору персоналу, зокрема, в ході проведення співбесіди, та яким чином їх досить легко уникнути, якщо наперед продумати лише кілька важливих пунктів — адже щоб адекватно й неупереджено оцінювати кожного кандидата та гідно представляти підприємство на зустрічах з потенційними працівниками, необхідно бути професіоналом своєї справи.

Сторінки

Підписатися на Управління персоналом