Управління персоналом

  • 350
    • 41
    • 182
      • 54
      • 60
      • 6
      • 30
      • 28
    • 76
      • 8
      • 8
      • 33
      • 17
    • 19
      • 8
      • 3
      • 4
      • 4
    • 8
    • 4
    • 12
    • 8
Придбати номер

Замовити номер

Для замовлення номера вкажіть, будь ласка, наступну інформацію:

Наші співробітники обов’язково зв’яжуться з Вами протягом одного робочого дня і оформлять Ваше замовлення.

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

У спілкуванні з людьми, у т. ч. і з керівництвом, варто використовувати певні психологічні методи, які допоможуть переконати їх прийняти певне рішення або зробити необхідні висновки. Дізнайтеся, як діяти, які фактори впливу та правила дипломатії варто враховувати, а також як підготуватися до розмови з керівником, коли його вкрай необхідно переконати прийняти ваші пропозиції.

Придбати номер

Замовити номер

Для замовлення номера вкажіть, будь ласка, наступну інформацію:

Наші співробітники обов’язково зв’яжуться з Вами протягом одного робочого дня і оформлять Ваше замовлення.

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

Делегування повноважень: принципи, алгоритм дій, типові помилки

Сучасний керівник як усього підприємства, так і будь-якого структурного підрозділу, в т. ч. й відділу кадрів, не в змозі одноосібно вирішувати усі управлінські проблеми, що виникають, навіть ті, які безпосередньо входять до кола його обов’язків, оскільки їх занадто багато, а наявний запас часу будь-якої людини — обмежені. Допомогти з цим впоратися може делегування повноважень, але для цього слід дізнатися, які повноваження варто делегувати, а які — ні, а також ознайомитись з алгоритмом дій та принципами ефективного делегування.

Придбати номер

Замовити номер

Для замовлення номера вкажіть, будь ласка, наступну інформацію:

Наші співробітники обов’язково зв’яжуться з Вами протягом одного робочого дня і оформлять Ваше замовлення.

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

Професійні якості менеджера з персоналу та його типові помилки

Управління персоналом — непроста функція, адже до кожного із співробітників необхідно знайти індивідуальний підхід. Менеджер з персоналу повинен чітко розуміти стратегію підприємства, знати, які люди потрібні для виконання тієї чи іншої роботи, які потрібно виконувати завдання. Клімат у колективі, настрій на робочому місці — речі, що здаються незначними, але відбирають до 30% ефективності у всіх відділів.

Придбати номер

Замовити номер

Для замовлення номера вкажіть, будь ласка, наступну інформацію:

Наші співробітники обов’язково зв’яжуться з Вами протягом одного робочого дня і оформлять Ваше замовлення.

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

Залежність клієнтів від співробітників

Роботодавці, навчаючи працівників, безпосередньо пов’язаних з обслуговуванням клієнтів, приділяють багато уваги їхнім знанням продуктів та адміністрування, досить часто випускаючи з поля зору важливі аспекти клімату самих відносин співробітників з клієнтами. Між тим, через співробітників підприємства можна опосередковано впливати на клієнтів й підвищувати таким чином прибутки. Дізнайтеся, як це зробити, втілити на практиці й стати для свого роботодавця просто незамінним фахівцем з управління персоналом.

Придбати номер

Замовити номер

Для замовлення номера вкажіть, будь ласка, наступну інформацію:

Наші співробітники обов’язково зв’яжуться з Вами протягом одного робочого дня і оформлять Ваше замовлення.

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

Опитування персоналу: причини і вигоди

Роботодавці лише припускають, що думають їхні працівники про підприємство, але не можуть знати цього напевно (і, як свідчить практика, найчастіше виявляється, що керівники і власники таки помиляються щодо думок власного персоналу). Внаслідок цього різні проблеми на кшталт підвищення плинності персоналу, ігнорування корпоративних заходів й саботування нововведень виявляються для роботодавця справжньою несподіванкою.

Сторінки

Підписатися на Управління персоналом