Управління персоналом

  • 531
    • 50
    • 252
      • 73
      • 75
      • 13
      • 42
      • 42
    • 129
      • 19
      • 24
      • 41
      • 31
    • 63
      • 22
      • 10
      • 16
      • 15
    • 10
    • 4
    • 13
    • 10
Придбати номер

Замовити номер

Для замовлення номера вкажіть, будь ласка, наступну інформацію:

Наші співробітники обов’язково зв’яжуться з Вами протягом одного робочого дня і оформлять Ваше замовлення.

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

Професійне вигорання на роботі

Навіть найдосвідченіші та мотивовані фахівці іноді просинаються з думкою, що вихідних для відпочинку знову не вистачило, сама лише згадка про майбутній робочий день напружує, колеги дратують. Наслідки ж професійного вигорання (а також емоційного, яке, зазвичай, супроводжує професійне) токсичні як для самого працівника, так і для всього підприємства. Дізнайтеся, як запобігти професійному вигоранню, як його розпізнати на первісних етапах та що робити, якщо воно все ж виникло у вас чи ваших підлеглих, аби процес відновлення тривав недовго.

Придбати номер

Замовити номер

Для замовлення номера вкажіть, будь ласка, наступну інформацію:

Наші співробітники обов’язково зв’яжуться з Вами протягом одного робочого дня і оформлять Ваше замовлення.

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

Типові кар’єрні помилки і застарілі стереотипи

Багато людей приділяють своїй роботі більше часу, аніж було б потрібно за умовами трудового договору, виконують завдання, які не мали б виконувати, і при цьому не отримують підвищення заробітної плати та вищу посаду. Звісно, іноді це може бути і банальним збігом обставин, і певною несправедливістю з боку керівництва. Проте досить часто причиною такого прикрого зупинення кар’єри є типові помилки самих працівників.

Придбати номер

Замовити номер

Для замовлення номера вкажіть, будь ласка, наступну інформацію:

Наші співробітники обов’язково зв’яжуться з Вами протягом одного робочого дня і оформлять Ваше замовлення.

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

Неформальний лідер: як з ним працювати і як його виростити

Лідерство і керівництво — схожі поняття, але не ідентичні. Зрозуміло, що ідеальний варіант — коли керівник і лідер є однією людиною, проте на практиці це трапляється зрідка і, зазвичай, на підприємствах та в їхніх структурних підрозділах існує два «лідери»: офіційний керівник і неформальний лідер.

Придбати номер

Замовити номер

Для замовлення номера вкажіть, будь ласка, наступну інформацію:

Наші співробітники обов’язково зв’яжуться з Вами протягом одного робочого дня і оформлять Ваше замовлення.

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

Конфлікти на роботі: причини виникнення та способи вирішення

Кожному з нас в різних життєвих ситуаціях доводилося брати участь в конфлікті: в ролі ініціатора, його опонента чи спостерігача. Сьогодні багато керівників або прагнуть «придушувати» конфлікти, або не хочуть втручатися в них. Обидві позиції помилкові, бо вони призводять до значних витрат в діяльності підприємства.

Придбати номер

Замовити номер

Для замовлення номера вкажіть, будь ласка, наступну інформацію:

Наші співробітники обов’язково зв’яжуться з Вами протягом одного робочого дня і оформлять Ваше замовлення.

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

У спілкуванні з людьми, у т. ч. і з керівництвом, варто використовувати певні психологічні методи, які допоможуть переконати їх прийняти певне рішення або зробити необхідні висновки. Дізнайтеся, як діяти, які фактори впливу та правила дипломатії варто враховувати, а також як підготуватися до розмови з керівником, коли його вкрай необхідно переконати прийняти ваші пропозиції.

Сторінки

Підписатися на Управління персоналом